Enlemesine yerleşimli 90° V-Twin, silindir başına dört valf, sıvı soğutmalı, Ride by Wire
Hacim
1042 cc
Silindir çapı
96 x 72 mm
Maks. Güç
115 Hp (84,6 kW) @ 8.700 rpm
Maks. Tork
105 Nm @ 6.750 rpm
Son tahrik
Şaft tahriki
Dişli kutusu
6 Vites
Debriyaj
Hidrolik olarak çalışan yağlı debriyaj
Ön süspansiyon
Ayarlanabilir ön yük ve geri tepme sönümlemeli 41mm çapında USD çatal.
Arka süspansiyon
Ayarlanabilir ön yük ve geri tepme sönümlemeli mono şok
Ön fren
320mm çapında çift yüzer disk. 4 pistonlu Brembo monoblok radyal
kaliperler. Radyal ön ana silindir. Viraj ABS’si.
Arka fren
280mm çapında tek disk. Brembo kaliper. Viraj ABS’si
Ön tekerlek
Alüminyum döküm, 17” x 3.5”
Arka tekerlek
Alüminyum döküm, 17” x 6”
Sele yüksekliği
815 mm
Yakıt deposu kapasitesi
17 l (3,5 l yedek)
Yaş ağırlık
233 kg (VO (AB) 168/2013 standartlarına göre tüm sıvılar, standart donanım ve kullanılabilir
depo hacminin en az %90'ı kadar yakıt ile)
Emisyon uyumu
Euro 5
CO2 Emisyonları
118 g/Km
Tüketim
4,7 l/100 Km
Özellikler
DRL’li tam led far, viraj farları, led göstergeler, viraj ABS’si ve Moto Guzzi çekiş kontrolü, hız
sabitleyici, sürüş modları, tam renkli TFT ekran, adaptif aerodinamik, elektrikli ayarlanabilir
rüzgâr camı